reklama

Nový článok pustota

zlo nerestí nie je môj problém no nemám už tú vieru z mladosti že som nedotknuteľný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

zvykol som si byť voči osudu v strehu

vo veľkom meste je hnilobu dosť cítiť

a moje ideály neboli najzdravšie

príliš som chcel pochopiť špinu

pričom moje biele krídla narážali bez prípravy

na veci surové a skľučujúce

spomínam na obrovskú staničnú čakáreň

kde ľudia vyčkávajú na svoje vlaky

natlačení na sedadlách

telesne blízko

no bez stopy spolupatričnosti

len opilci a blázni bez dozoru

zanedbaní starci s vyhasnutými očami

spodina ktorá sa vyrojí ako nočné mory

reprezentovali akýsi šuchotavý pohyb

zrazu sa akási karikatúra bohatiera

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

mocným hlasom pustila do spustnutej stareny

s prevahou úbohého nad ešte úbohejším

vyšiel som do mrholiacej nočnej ulice

táto pustota mi bola prijateľnejšia

Jozef Kopčaj

Jozef Kopčaj

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dôchodca a mojim koníčkom je poézia. Vo svojom voľnom čase píšem básne, ktoré odrážajú môj pohľad na svet a život. Vkladám do nich svoj smiech aj plač, svoju lásku i vieru. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu