reklama

rozjarenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

noc je ako kráter čistého vzduchu

telo v chlade vnímavo dýcha

naplnené nepokojom

od stanice ide vlak škrípu brzdy

nárazníky tlčú o seba

a mne je dvadsať

oči mi vyskakujú z jamôk

treštia pobehujú a ja sa musím krotiť

druhá najčastejšia veta ktorú si opakujem je:

len sa nepoondi

prekrýva prvú ktorú hovorím najmä ženám:

život je boj a v boji si treba pomáhať

radosť až k zavýsknutiu

žiarovka na rampe podáva úžasnej tme

štyri ramená

cigáni bláznia ináč

ich spev chvíľami zaniká v dízlaku

a objavuje sa v opitom delíriu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

či chaose

je to však zmätok bez ladu a skladu

a ja sa vraciam k pokoju svojej knihy

Jozef Kopčaj

Jozef Kopčaj

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dôchodca a mojim koníčkom je poézia. Vo svojom voľnom čase píšem básne, ktoré odrážajú môj pohľad na svet a život. Vkladám do nich svoj smiech aj plač, svoju lásku i vieru. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu